Rumelikavağı - Rumelifeneri

Geçen haftaki turun ardından uzun yol yapmak için fırsat kollarken havanın da düzelip, rüzgarın azalmasıyla kendimi Karadeniz'e doğru vurdum. Sabah altı buçukta sele üstündeydim ve yavaş yavaş mavi-yeşil görüntünün keyfini çıkara çıkara pedal bastım. Boğazın Karadeniz'e açılan kısmı ve Karadeniz'in o muhteşem manzarasını bazen yol kenarında durup anlık, bazen de oturup saatlerce izledim. Bu güzelliklerin yakın zamanda dikilecek üçüncü köprü ile yerle bir olacak olmasına mı üzülsem yoksa şehre geri döndüğümde tekrar içine daldığım, umarsız insanların içinde birbirini yoksayarak savruldukları şu cinnete mi...

Tur klasik bir rota olduğundan anlatma ihtiyacı duymuyorum, birkaç fotoğrafla özetlemeye çalışayım...

Rumelikavağı'na giderken sağımda boğaz manzarası

Boğaz'ın Karadeniz ucu - Rumelikavağı'na az kala

Tepeden Rumelikavağı

Rumeli Kavağı'na Hoş geldiniz..

Şehri geride bırakırken

Yollar mükemmel , araba yok, doğa harika...

Garipçe köyü'nden bir kare

ve Rumeli Feneri...

Başka bir açıdan Rumeli Feneri..

Karadeniz

Rumeli Feneri Kalesi

Kale burçlarından bir manzara

Rota - kırıızı ile işaretli ( Başlangıç noktası Boğaziçi Ünv. Kampüsü)

Turun tüm fotoğraflarını içeren albüm:

0 yorum: